Haberler

Bakan Işıkhan, Kamu İşçileri İçin Toplu Sözleşme Sürecini Değerlendirdi

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Türkiye Kamu Çalışanları Sendikaları Konfederasyonu’nun (Türkiye Kamu-Sen) Ankara’daki bir otelde gerçekleştirilen 33’üncü kuruluş yıl dönümü programına katıldı. Programın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Bakan Işıkhan, kamu işçileri ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

Bakan Işıkhan, 600 bin kamu işçisinin toplu sözleşme sürecine ilişkin şu ifadeleri kullandı: “Kamu işçilerimizi ilgilendiren toplu sözleşme süreci, önceki yıllarda olduğu gibi, yolunda devam etmektedir. Biz, Türkiye İşçi Sendikaları Konfederasyonu (TÜHİS) aracılığıyla ilk teklifimizi geçen hafta işçi sendikalarımıza, Türk-İş ve Hak-İş’e sunduk. Bu hafta içerisinde de inşallah ikinci teklifimizi TÜHİS aracılığıyla işçi sendikalarımıza ileteceğiz.”

Bakan, toplantıların ilerleyişi hakkında da detay verdi: “Daha sonraki süreci de yine sizlerle birlikte takip edeceğiz. Geldiğimiz nokta bu. Önceki yıllarda nasıl rayında devam ettiyse, yolunda devam ettiyse bu süreç, inşallah aynı şekilde devam edecek diye düşünüyorum.”

Ayrıca Türkiye Kamu-Sen Başkanı’nın taleplerine de değinen Işıkhan, “Ağustos ayında, zaten biliyorsunuz, toplu sözleşme sürecini memurlarımıza, kamu personelimize yapacağız. Orada da bu talepleri masaya yatıracağız. Kamu işçilerimizle mutabakat sağladıktan sonra ağustos ayında da kamu görevlilerimizle ilgili olarak gerekli süreci başlatıp yine masada sonlandıracağımızı arzu etmekteyim.” şeklinde konuştu.

İlginizi Çekebilir  Trump'ın Sınır Güvenliği Politikaları ve Laken Riley Yasası

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu